0
۰ تومان

سوالات متداول

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید .
خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید.
از مشخصات کالای مورد نظر اطمینان حاصل نمایید
دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید
از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید
اکنون سفارش شما ثبت شده است ، از خرید خود لذت ببرید .

خیر برای خرید از فروشگاه اینترنتی ماگفا حتما باید دارای حساب کاربری باشید .
برای این کار بر روی قسمت ثبت‌نام در سایت کلیک کرده و حساب کاربری خود را بسازید ،
شما با عضویت در فروشگاه اینترنتی ماگفا خرید آنلاین لذت بخشی را تجربه کرده و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد.

اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

همه ی کاربران عزیز میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد ، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است.
روال عادی به این شکل میباشد که سفارشات تهران نهایتاً دو روز کاری و سفارشات شهرستان بین سه تا پنج روز کاری تحویل مشتریان میگردد.
این بازه در روزهای تعطیل و آخر هفته ها قابل تغییر هست .

هزینه ارسال سفارش برای مشتریان ۱۷ هزار تومان می باشد.
قابل توجه است که هزینه ی ارسال برای سفارشات بالای ۶۵۰ هزار تومان برای تمامی نقاط کشور نیز رایگان میباشد.

خیر ، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

متاسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا و رعایت مسایل بهداشتی این مورد مقدور نمی باشد.

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به بخش پشتیبانی اطلاع دهید.
شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

در صورت مشاهده هر گونه ایراد، زدگی، خرابی و یا مغایرت در محصول خریداری شده لطفا موارد پیش آمده را به همکاران ما در بخش پشتیبانی اطلاع دهید، آنها تمامی مراحل تعویض و یا مرجوعی را بر عهده خواهند گرفت .
شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

    X

    با عرض پوزش به دلیل مشکلات انبار تا اطلاع ثانوی ارسال نداریم.

    به زودی برمیگردیم ...